Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 12:00 μ.μ.. θα διεξαχθεί η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής.
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, οι Προέδροι Συμβουλίων Δημοτικών Κοινοτήτων και οι Προέδροι Δημοτικών Κοινοτήτων, εφόσον επιθυμούν, να θέσουν θέματα προς συζήτηση αναφορικά με το έργο και τη δράση της δημοτικής αρχής, θα πρέπει να τα αποστείλουν εγγράφως μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο e-mail: gramds@amari.gov.gr, έως την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024.
Υπενθυμίζεται ότι κάθε Δημοτικός Σύμβουλος μπορεί να θέσει έως ένα (1) θέμα. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)
Εφόσον έχουν υποβληθεί συνολικά πάνω από δέκα (10) θέματα, διενεργείται δημόσια κλήρωση από το προεδρείο για τα θέματα που πρόκειται να συζητηθούν και τα οποία εγγράφονται στην ημερήσια διάταξη. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)
Στην ημερήσια διάταξη εγγράφονται έως τρία (3) θέματα που προτείνονται από συμβούλους της πλειοψηφίας. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)
Επιπλέον των ανωτέρω δέκα (10) θεμάτων, έως δύο (2) θέματα μπορούν να συζητούνται εφόσον τα έχουν θέσει οι Πρόεδροι των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και οι Πρόεδροι των Δημοτικών Κοινοτήτων. Αν έχουν υποβληθεί πάνω από δύο (2) θέματα τότε διενεργείται κλήρωση. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23).
Διευκρινίζεται ότι κατά την ειδική αυτή συνεδρίαση α) Απαγορεύεται η συζήτηση οποιουδήποτε άλλου θέματος. β) Δεν λαμβάνονται αποφάσεις. γ) Για την έναρξη και διεξαγωγή της δεν είναι απαραίτητο να συντρέχει η απαιτούμενη απαρτία, όπως αυτή προσδιορίζεται στο άρθρο 67 παρ. 10 του ν. 3852/ 2010.